Bahasa: EN | 中文 | BM |

Blog


Sistem laman web automatik yang pertama yang dilengkapi dengan ChatGPT!


ChatGPT sangat berguna, tetapi ia tidak mempunyai akses internet dan masih memerlukan anda untuk menyalin dan tampal untuk bertanya soalan, seperti mempunyai pekerja yang sangat produktif tetapi anda perlu memberikan arahan untuk setiap tugas.

Sekarang, ChatGPT telah disambungkan ke sistem backend laman web ONESYNC! Hanya dengan nama produk dan kategori yang ringkas, sistem kami dapat berkolaborasi dengan ChatGPT. Ia mengenal pasti sifat syarikat anda berdasarkan maklumat laman web anda dan menghasilkan deskripsi produk yang mesra SEO Google dengan satu klik. Tambahan pula, ia menyediakan deskripsi tiga bahasa, memberikan tiga kali keberkesanan SEO Google. Deskripsi tersebut dihasilkan terus di dalam laman web, menghilangkan keperluan untuk mengumpulkan maklumat dan menyalin dan menampal ke laman web ChatGPT untuk pertanyaan.

Mereka yang terlibat dalam perdagangan atas talian atau pengurusan laman web tahu bahawa mencipta deskripsi produk yang kaya dengan kata kunci adalah memakan masa dan tenaga. Sekarang, anda boleh memberikan tugas ini kepada kecerdasan buatan (AI)!

Itu bukan sahaja itu, apabila digabungkan dengan plugin platform e-dagang kami (Plugin Marketplace) dan penyelarasan media sosial (Plugin Sinkronisasi Media Sosial), deskripsi produk yang dihasilkan secara automatik ini boleh diselaraskan dengan platform seperti Facebook, Shopee, Lazada, Tiktok Shop, dan banyak lagi. Dengan hanya satu operasi, anda dapat menguruskan produk di pelbagai platform secara serentak!

Dengan memilih sistem laman web ONESYNC, anda tidak hanya akan mendapatkan manfaat penarafan Google, tetapi juga dapat menghemat banyak masa. Mengunggah produk dengan kata kunci dalam masa dua minit bukanlah masalah!

Jika anda ingin mengetahui bagaimana integrasi ChatGPT dapat membantu meningkatkan pesanan yang banyak dan meningkatkan kecekapan di laman web anda, hubungi kami segera untuk janji temu perundingan percuma.

24 May 2023

Dapatkan Konsultasi Profesional dari Pakar Pemasaran Laman Web kami!

Demo Percuma